يواصل بنك مسقط، المؤسسة المالية الرائدة في سلطنة عُمان، تنظيم لقاءات خاصة لزبائن الأعمال المصرفية للأفراد الذين يعملون في الجهات الحكومية والشركات، حيث نظم البنك مؤخرًا حفلاً في محافظة مسقط بحضور عبدالناصر الرئيسي، مدير عام الأعمال المصرفية للأفراد وعدد من ممثلي المؤسسات الحكومية والخاصة، وبحضور عدد من مسؤولي البنك وذلك بهدف التعريف بالخدمات والتسهيلات المصرفية التي يقدمها البنك للزبائن من الأفراد كما يمثل اللقاء فرصة لمعرفة آراء ومقترحات الزبائن لتعزيز الشراكة القائمة بين بنك مسقط ومختلف المؤسسات الحكومية والخاصة.
وبهده المناسبة، ألقى صالح بن محمد المعيني، نائب مدير عام فروع بنك مسقط بمحافظة مسقط، كلمة قال فيها إن البنك حرص طوال مسيرته على تطوير قطاع الأعمال المصرفية لمواكبة أحدث المستجدات بشكل متواصل، حيث نفخر اليوم بالنجاحات التي حققها البنك في هذا المجال، مضيفًا إن مثل هذه اللقاءات فرصة للتعرف على اقتراحات وملاحظات الزبائن عن قرب حيث تشكل هذه اللقاءات أحد العوامل المشجعة لنا للتطوير، مقدمًا المعيني الشكر والتقدير لكافة الزبائن على ثقتهم المستمرة بالخدمات والمنتجات التي يقدمها البنك ونعمل دائمًا على تطويرها من أجل تقديم أفضل الخدمات.
وفي كلمتها خلال الحفل، قالت رضية بنت حسن اللواتية، مدير أول المبيعات ببنك مسقط، إن البنك ركّز على مدار السنوات الماضية على الارتقاء بالخدمات والتسهيلات المصرفية المقدمة للأفراد في كافة أنحاء السلطنة وتقديم أفضل الحلول المصرفية المبتكرة لتسهيل إنجاز المعاملات، مضيفةً إن مختلف القطاعات تشهد تطورات مستمرة بسبب التغييرات المتسارعة التي أحدثتها التطوّرات الإلكترونيّة والتحوّل الرقمي والتي أثّرت إيجابًا على نمط ونوعية الحياة المعاصرة لذا حرص البنك على مواصلة تطوير خدماته وتعريف الزبائن بها لمواكبة هذه التطورات، مشيرةً إلى أننا سعداء بتعزيز تعاوننا وشراكتنا مع الزبائن الكرام لتقديم أفضل العروض والتسهيلات المصرفية والتمويلية ومؤكدة على استعداد فريق البنك لتقديم الخيارات التمويلية للموظفيين في مختلف المؤسسات الحكومية والخاصة والتي تساهم في تلبية متطلباتهم المالية واستعداد الفريق لإنجاز المعاملات بشكل أسرع وبجودة عالية كما أننا سنواصل إن شاء الله تنظيم مثل هذه اللقاءات خلال الفترة المقبلة للعمل على تحقيق الأهداف المشتركة.
ويمتلك بنك مسقط شبكة فروع منتشرة في كافة المحافظات والولايات حيث يبلغ عددها 180 فرعًا ومركزًا للخدمات وأكثر من 850 جهازًا للصراف الآلي والإيداع النقدي متوفرة في الفروع وفي مواقع أخرى تغطي كافة أنحاء السلطنة. ويواصل البنك المحافظة على مكانته الريادية باعتباره الخيار الأول للزبائن في تقديم أفضل الخدمات والمزايا والعروض الحصرية.
هذا وتعكس خدمات ومنتجات البنك المميزة التزامه بمواصلة ريادته في القطاع المصرفي لذا يحرص من خلال هذه اللقاءات على مواصلة مسيرة النمو من خلال تعريف الزبائن بالمنتجات الحديثة المتعددة وشبكة خدماته الواسعة ومنها قنواته الإلكترونية التي طورت لتوفر للزبائن وسائل آمنة لإكمال معاملات الدفع بصورة سريعة على مدار الساعة من خلال الخدمات المصرفية عبر الإنترنت والهاتف النقال ومركز الاتصالات، للمزيد من المعلومات عن الخدمات التي يقدمها بنك مسقط، يرجى زيارة الموقع الإلكتروني على: (https://www.bankmuscat.com).
Bank Muscat Hosts Special Event for its Customers Working in Public and Private Sectors in Muscat
In line with its customer-centric vision, and to introduce customers to banking facilities and exclusive offers, Bank Muscat, the leading financial services provider in the Sultanate of Oman, hosted a special event for customers employed in the public and private sectors in Muscat Governorate, with the aim to consider their feedback and suggestions on the various banking products and services. The event was attended by Abdulnasir N. Al Raisi, General Manager – Personal Banking, in addition to other senior officials.
On the occasion, Saleh Mohammed Al Maaini, Deputy General Manager – Capital Regions, Bank Muscat, said: “Throughout the bank’s long history, we have been keenly and continuously keeping pace with the latest developments in the banking and financial sector. We are proud of the many achievements so far and we look forward achieving many more successes in the future. These events are important as they allow us to know more about customers’ feedback regarding the services and facilities offered, which are encouraging factors for development. I would like to take this opportunity to thank our valued customers on their continuous trust with the services and products provided by the bank.”
Addressing the gathering during the event, Radhiya Hassan Al Lawati, Head of Sales, Bank Muscat, said: “For the past years, Bank Muscat has been focusing on continuously enhancing banking services and facilities for the benefit of its customers across the Sultanate of Oman. We are continuously working to provide the most innovative banking solutions. The world is witnessing rapid changes brought about by the technological developments and digital transformations which have influenced the present in many aspects including the lifestyle. Bank Muscat is working hard to keep base with the rapid technologies and continuously update customers and keep them well-informed. We are pleased to once again enhance our partnership with our valued customers and offer them the best benefits and financing services. we will continue organizing similar events to work together towards achieving our common goals.”
As a leading financial services provider, Bank Muscat has an extensive branch network with 180 branches and service centers and more than 850 devices, including ATMs, CDMs and omnichannel devices distributed in all governorates. Bank Muscat is the first choice for more than two million customers in the Sultanate and plays a major role in enhancing financial inclusion in the country through the innovative products it develops continuously.
Bank Muscat’s distinctive services and products reflect its commitment to market leadership in the Sultanate’s banking sector. As part of its growth strategy, the Bank regularly organises events, meetings and workshops to introduce customers to its diverse range of products and services as well as cutting edge electronic channels like mobile, Internet and Call Centre-based banking services, which provide customers with the means to process their transactions quickly and securely 24×7.
For more information on various services and products, please visit https://www.bankmuscat.com.