التزاما منه بتقديم أفضل الخدمات المصرفية للزبائن، احتفل بنك مسقط بافتتاح مركز أصالة للخدمات المصرفية المميزة بفرع البنك بولاية أدم بمحافظة الداخلية وذلك تحت رعاية سعادة سالم بن حمد بن سالم المحروقي عضو مجلس الشورى ممثل ولاية أدم وبحضور عدد من أعضاء الإدارة التنفيذية بالبنك و الزبائن.
ويأتي افتتاح هذا المركز في ولاية أدم لتلبية رغبة زبائن بنك مسقط من حاملي بطاقة أصالة للأعمال المصرفية المميزة وتقريب الخدمات لهم في هذه الولاية العريقة التي تشهد نموا متسارعاً في مختلف جوانب التنمية ، وأيضاً ليُشكّل اضافة جديدة ومميزة إلى شبكة مراكز أصالة المنتشرة في عدد من الفروع في سلطنة عمان.
وكان بنك مسقط قد افتتح مؤخراً عدد من مراكز لأصالة في فروع البنك المحتلفة منها فرع شارع الموج بالموالح وفرع الحيل وفرع الخوض السادسة وفرع سناو وفرع إزكي وبذلك يصبح العدد الاجمالي لمراكز أصالة في السلطنة 47 مركزًا.
وسيقدّم المركز الجديد بفرع البنك بولاية أدم مختلف الخدمات والتسهيلات المصرفية والذي تم تجهيزه بأحدث التقنيات لتوفير تجربة مصرفية استثنائية ضمن مساحة مميزة وتصميم حديث يوفر الراحة أثناء إنجاز المعاملات المختلفة مع وجود مدراء علاقات مخصصين لخدمة الزبائن وموظفين ذوي خبرة في هذا المجال وذلك من منطلق اهتمام بنك مسقط بخدمة زبائنه وحرصه المستمر على تحديث فروعه لتواكب التطورات المستمرة في القطاع المصرفي .
وبهذه المناسبة أعرب طايع بن عيد بيت سبيع ، نائب مدير عام فروع المحافظات ببنك مسقط ، عن سعادته بهذه الاضافة المميزة بافتتاح مركز أصالة في ولاية أدم بمحافظة الداخلية والذي سيخدم شريحة كبيرة من زبائن أصالة للاعمال المصرفية المميزة في هذه الولاية وسيقرّب لهم مختلف الخدمات المصرفية التي تلبي احتياجاتهم وتطلعاتهم مشيراً إلى اهتمام البنك الدائم بتوسيع دائرة تواجده وتعزيز شبكة فروعه لتشمل خدماته جميع المحافظات وذلك تأكيداً على ريادته في القطاع المصرفي في السلطنة، مقدمًا الشكر والتقدير لكافة زبائن البنك على ثقتهم بالخدمات والتسهيلات المصرفية التي يقدمها البنك لكافة فئات المجتمع وفي مختلف المحافظات والولايات مؤكداً بيت سبيع على مواصلة هذا النهج لتقديم أفضل الخدمات باستمرار.
هذا وتقدّم مجموعة الأعمال المصرفية المميزة العديد من المزايا الحصرية التي تعطي قيمة مضافة لزبائن هذه الفئة، من بينها وجود عدد كبير من مديري علاقات الزبائن المخصصين والموجودين في مختلف المحافظات ا، بالإضافة إلى مراكز “أصالة” للأعمال المصرفية المنتشرة في كافة أنحاء البلاد لتقديم الخدمة السريعة ومعالجة المعاملات كما يعمل مركز اتصالات “أصالة” الذي يعمل على مدار الساعة وطوال أيام الأسبوع عبر الرقم 24779999 على تقديم أفضل الخدمات ومساعدة الزبائن.
ويتمتع زبائن “أصالة” الذين يحملون بطاقة أصالة فيزا سيجنتشر الائتمانية بالقدرة على الدخول إلى صالات المطارات في أكثر من 1000 صالة في جميع أنحاء العالم حتى 12 مرة في السنة، وخدمة كونسيرج عالمية تقدم المساعدة الشخصية على مدار الساعة وطوال أيام الأسبوع والعديد من الأمور التي يحتاجها الزبون لتعزيز تجربة السفر المثيرة. كما أن حاملي البطاقات مؤهلون أيضًا للحصول على بطاقة (Dragon Pass) المجانية للاستمتاع بتجربة السفر في المطارات وعروض المطاعم حول العالم. وللمزيد من المعلومات حول الخدمات المصرفية المميزة يرجى زيارة الصفحة التالية: https://www.bankmuscat.com/ar/premier-banking/Pages/asalah-priority-banking.aspx.
ويسعى بنك مسقط إلى مواصلة تطوير منتجاته وتقديم خدمات مصرفية استثنائية تواكب كافة المستجدات الحالية والمستقبلية باستمرار، والذي جعله محط الإشادة والتقدير من مختلف المؤسسات المحلية والإقليمية والعالمية، حيث توّج البنك بالعديد من الجوائز المرموقة منها أفضل بنك في عُمان من قبل مؤسسة (Global Finance)و (Euromoney) و (EMEA Finance ) والجائزة البلاتينية كأفضل تطبيق للهاتف النقال من (Infosys Finacle Innovation Awards 2023. )، بالاضافة إلى جائزة العلامة التجارية الأكثر ثقة من قبل مؤسسة (APEX Media) وجائزة سيجنيتشر للخدمات المصرفية المميزة لعام 2023.
Bank Muscat Inaugurates New Asalah Center in Adam Branch
Within its commitment to provide the best banking services to customers, Bank Muscat- the leading financial service provider in the Sultanate of Oman- celebrated the inauguration of a new Asalah Center in the Bank’s branch in the Willayat of Adam, Al Dhakhiliya Governorate, under the patronage of His Excellency Salim bin Hamed Al Mahrooqi, Representative of the Willayat of Adam in the Shura Council, in presence of a number of management members and customers.
The new center is opened to fulfill the banking needs of Asalah Priority Banking customers and bringing services closer to them in the willayat, which is witnessing rapid growth in various aspects of development. The center also represents a new and distinctive addition to the network of Asalah centers within Bank Muscat branches across the Sultanate.
Similarly, the Bank has recently opened a number of Asalah centers in various branches, including Al Mouj Street branch in Al Mawalih, Al Hail, Al Khoudh-6, Sinaw and Izki branches, bringing the total number of the centers to 47.
Customers can enjoy various banking services and facilities in the Adam Asalah new center, which has been equipped with the latest technologies to provide an exceptional banking experience. The qualified Relationship Managers in the centers are dedicated to process customers’ transactions in a seamless manner. As the trusted financial partner, Bank Muscat strives to serve its customers and upgrade its branch network to keep pace with the continuous developments in the banking sector.
On the occasion, Taya Eid Bait Sabeea, Deputy General Manager – Interior Regions, Bank Muscat, said: “We are delighted with the inauguration of Asalah Center in Adam which is projected to serve a wide segment of privilege banking customers in this willayat in particular and Al Dhakhliya Governorate in general. Bank Muscat pays close attention to its customers and ensure its services are accessible and reachable for all. I would like to thank all customers for their continuous trust in the Bank and the products and services it provides and we will work to provide the best continuously.”
Asalah customers enjoy a lot of benefits encompassing dedicated relationship managers in the 47 Asalah Centers distributed across the Sultanate, and Asalah contact center that works around the clock, all days of the week (24779999).
Asalah Signature Credit Card offers 1% cash back on all local and international transactions, 12 complimentary visits to more than 1000 airport lounges worldwide, free multi-travel insurance and 24/7 international concierge service. Asalah cardholders are also eligible for the free Dragon Pass to enjoy the travel experience at airports and restaurant offers around the world. For more information about premium banking services, please visit the following page: https://www.bankmuscat.com/en/premier-banking/Pages/asalah-priority-banking.aspx.
The development of top-notch products and services is of a high priority to Bank Muscat, aiming to provide exceptional banking services that align with the current and future trends. Recognising its leading role in the industry, Bank Muscat have been applauded over the years by many local, regional and international institutions. Recently, it was awarded by Global Finance, Euromoney and EMEA Finance as the Best Bank in Oman. It also won the Platinum Prize for being the Best Mobile Application by Infosys Finacle Innovation Awards, the Most Trusted Brand Award by APEX Media and also received the Exceptional Priority Banking Services Award for its Asalah Priority Banking by Signature Luxury Awards.